FAQ
Masz pytania? Chętnie pomożemy!
Zanim skontaktujesz się z nami przez e-mail lub formularz kontaktowy, sprawdź nasze najczęściej zadawane pytania. Istnieje duża szansa, że odpowiedź już tam na Ciebie czeka!
1. Gdzie jest moje zamówienie?
Status swojego zamówienia możesz łatwo sprawdzić na naszej stronie śledzenia:
👉 www.zorya-warszawa.pl/a/sledzenie-zamowienia
2. Gdzie znajdę mój kod Track & Trace?
Gdy tylko zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz automatycznego maila z numerem Track & Trace na adres e-mail podany podczas zakupu. Sprawdź również folder spam — nasze wiadomości mogą się tam czasem pojawić.
3. Jak mogę śledzić moje zamówienie?
Wystarczy wejść na naszą stronę śledzenia i wpisać numer Track & Trace z wiadomości e-mail:
👉 www.zorya-warszawa.pl/a/sledzenie-zamowienia
4. Nie jestem zadowolony z mojego zamówienia — co teraz?
Chcesz zwrócić produkt? Napisz do nas:
📩 info@zorya-warszawa.pl
Jeśli produkt ma wadę lub inny problem, prześlij nam wiadomość z krótkim opisem oraz zdjęciem lub filmem — odpowiemy jak najszybciej!